HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

05 August 2009

# ceta kengkawan

cEtA sEdIh tEnTaNg kAWan ku!!!

hari ni takde mood sangat nak buek kojo..asek surf internet je dari tadi..memula pagi tadi jadik kaunselor tak berdaftar..ader officemate sorang nih ader probs sket so..kesian sangat bler dia ceta kiter pun bagi komen as kakak yang makan garam dulu..hikhik..
ceta nyer cam nih..dia ader kawan ngan sorang laki orang nih..tapi bese2 jek..so malam tadi si laki ni call tanya kabar officemate nih, actually diorang ni ceta sal boyfriend officemate ni tapi si bininyer da salah pahem.. ( misunder stood diorang.. ).dijadikan story pagi tadi officemate aku nih kena la bambu ngan wife orang tuh...siap nak serang kat opis lagi..kelam kabut and gabra la officemate aku ni..sian dia, aku tak tau ler dia makan ke idak nih...tapi diorang memang takder paper sebab officemate aku nih pun tunggu pinangan jek dari boy nyer...so aper pendapat saper2 yang bace ceta office mate aku nih...semoga ader orang sudi memberi nasihat n pendapat...expecially saper da terlebih makan garam ler...

1 comment:

9n0L4 said...

huhu. ni lah namenye cemburu bute. :)