HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

20 November 2009

<<>>

pagi ni datang keje cam biasa cuma mood tak berapa okay...aku pun tak tahu kenapa..mungkin tuggu masa dot..dot...dot... kot.pakai baju pun biasa2 je harini...macam tak berapa best la hati ini tapi aku da siap makan roti canai sekeping ( disponsor oleh kak bee ) dan kek coklat (disponsor oleh kak ila )..orang kata kalau mood kita tak berapa okay coklat ada satu kuasa yang boleh ok kan balik mood kita...tapi da dekat 10 minit aku makan still tiada perubahan..kalau dekat opis ni aku cuma boleh cerita benda2 yang tak memerlukan gambar...kalau aku pegi cc baru aku boleh upload gambar..bila lah aku nak beli laptop...

okaylah..sewajarnya di pagi hari Jumaat selaku penghulu hari ini banyak2 lah berselawat dan bertafakur...amin....

No comments: