HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

26 November 2009

>> SeLaMaT HaRi RayA KoRbaN <<

pagi ni naik pajabat atas tengok diorang tengah belajar wat jahitan manik baru..cukup ringkas tapi quite interesting..nampak meriah..macam mana pun aku tak boleh nak update gambar..next time la..aku pun dah belajar secara lisan cuma praktikal nya belum..nantilah bila aku dah jahit manik camtu kat baju aku akan aku publishkan disini ye..untuk kenang-kenangan yang terindah...hahah....

bersempena esok hari raya aidiladha @ korban, aku pun nak ucapkan selamat hari raya korban pada semua..hayatilah makna korban yang terbesar dalam hidup korang..tak kiralah pengorbanan korang besar atau kecik..sementelah itu bos aku pun kasi balik awal sikit harini..pukul 2 boleh balik tapi still ada yang kena tunggu incase ada hal-hal kecemasan...
( itupun lunch hour kena kerja okay..klu tak pukul 2 kena naik opis dulu..)

aku tak prepare apa apa pun lagi..tengoklah petang karang ke..and tak tau lah balik sitiawan ke tidak...mungkin raya di taman meru je kot...

semoga hari raya kali ini mendapat berkat untuk kita semua...Amin...

No comments: