HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

24 February 2010

# Hobi

//// pegi MPH jusco ////

dah lama betul tak window shopping and melawat shopping complex..sama ke maksudnya...hihihi..sama pun takpe...so..aritu pegilah dengan my sister...tapi windows jek...sebab budget tak berapa mengizinkan untuk berbelanja sakan...ada pun bila aku singgah MPH..aku beli satu novel baru...

sebenarnya nak cari novel untuk gantikan kak mizai punya novel...
( haikal ada terconteng sket..)
last-last tak jumpa..aku pulak memang pantang sket tengok novel yang tersusun indah...tangan pun gatal membelek-belek..and last but not least beli jugak satu....

YANG SEBENARNYA.....





ini antara penulis peberet aku..baru baca sket je..takde kesempatan sebab kat opis bizi ngan keje..balik umah ngan anak-anak pulak...awal-awal ni macam slow sket jalan cetanya...tapi tak kisahlah...
akan aku habiskan jua nanti...
:D

1 comment:

Balqish said...

salam ziarah.
ingatkan buku yang cik tulis.
nama hampir sama. :)