HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

17 September 2011

# ceritera

P14G

penah dengar tak P14G ni??? aku jalan2 ke Tesco last week pastu terserempak la ngan mamat yang jadi agen untuk broadband ni kat situ..aku memang dah tahu pasal ni..tak yah diorang stori mori lebih2 cuma nya masa 1st time aku subscribe dulu takde coverage kat tempat aku...so..kali ni aku ingatkan dah settle kot masalah coverage ni..ddah lama kot...bila suruh budak tu check dulu..dengan bangganya dia kaata confirm ada coverage kak...so..bila dah balik dengan exited nya aku nak surf intenet aaand lampu merah je yang timbul...sangat sakit hati bila tertipu lagi...coverage mungkin baru nak ada tapi sangat weak..tak leh reach pape web site pun...:( bilaa dah caall customer services memang macam takde line..so dengan berat hatinya pada hari selasa aku pun return balik modem P14G untuk ddapatkan deposit aku balik....itupun nak kena tunggu sebulan tau...hampeh...aku dah beli broadband celcom...nanti aku coretkan lagi....

1 comment:

Tie HT said...

celcom brodben ok tk kt tpt yana?