HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

26 February 2012

# family # haikal




Pengerusi & tukang belanja...
Makan-makan kat Batangkali 
sempena cuti lama minggu lepas-lepas...
lambat updated...
mood ke laut bila nak taip 
entry panjang-panjang....



Emak & Abah menikmati satay...
gambar ni je sempat snap pasal 
makanan lambat sangat sampai...
once sampai kami makan dengan
 tak sedar diri sebab lapar....huhuhu...



Satay yang mabeles..
tapi order sikit sangat.....


Gambar Haikal & Zila...


Yang ini adik ipar ...
Zinatul Iman & anak buah...
Nur Zara Alisya...


pandai posing dah kecik-kecik lagi 
pasal mama & abah dia kan 
photographer bertauliah..hehehe


My Princess.....Sofiya Hasya..
berserabai..rambut dah terburai sikit 
sebab tak reti dok diam...


yang botak ni pulak adik aku...Hamzuri....
gambar aku & syakira takde pasal 
aku lagi berserabai since syakira tido kat lengan aku...tapi sambil tu aku sempat snap jugak...:D 
buat kenang-kenangan suatu masa nanti...





9 comments:

9n0L4 said...

lame dah tak makan sate. ;)

Tie HT said...

dapnye sate, jauhnya g batang kali yana :)

shahdiana said...

9n0L4,
satay ni sedap makan sekali sekala je kan...

shahdiana said...

tihara,
rumah adik yana kat sana..IKBN kuala kubu

Anonymous said...

aku baru jugak balik dr batang kali last week :)

9n0L4 said...

tulahhh. klu datang keinginan nak makan, mule lahhh. hee. pernah makan satay tulang tak?

shahdiana said...

Rapunzel Cikilolo,
yeke...Batangkali..pekan kecil kan...

shahdiana said...

9n0L4,
satay tulang...macam mana tu...eii..takutla...

9n0L4 said...

hehe. ade sate tulang. sedap. nntlah bile kite balik kg, kite buat entri eh. ;)