HOME ANAK-ANAK LUAHAN RASA TAJUK TAJUK CONTEST

28 December 2013

# diana # ephyra

rambut saya yang dah kurang gugur

Nak cerita tentang rambut saya yang dah kurang gugur...rahsianya sebab saya minum Ephyra..ada baca testimoni ni dalam blog IntanBerlian n saya pun tertunggu-tunggu bila nak rasa sendiri pengalaman ini... Sejak dah beranak tiga ni memang hebat betul penangan rambut gugur saya...naik tension bila nak basuh rambut...dua tiga hari minum Ephyra saya tak rasa sangat tapi ni dah sekotak trial pek tu habis n saya dapat tengok sendiri memang dah kurang gugur rambut saya.... Kalau nak kata tak gugur langsung itu menipu namanya...hehe tapi memang kurang sungguh..adalah sikit sangat...tak la macam selalu sampai berbelit- belit jari saya...haha...Keizinan dari Allah juga.... Tak sabar nak tengok perubaan lain yang terjadi pada saya bila minum Ephyra ni...nanti saya hapdet lagi ok...kalau nak order contact je Zarina IntanBerlian..sori saya serba susah nak boh link sebab guna handphone ni...tapi rasanya sapa yang tak kenal InanBerlian kan...hikhik.... Oh ya...rasa Ephyra ni memang sedap tau..rasa oren sangat...rasa nak minun dua tiga pek sekali...hahahaha....

No comments: